Forum www.krolewiecka1.fora.pl Strona G│ˇwna www.krolewiecka1.fora.pl
Forum mieszka˝cˇw osiedla na ulicy Krˇlewieckiej.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

hej ja tez zaczelam 1 lutego , ale przed a6w tancze zumbe lu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.krolewiecka1.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ogˇlne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:38, 10 Kwi 2014    Temat postu: hej ja tez zaczelam 1 lutego , ale przed a6w tancze zumbe lu

Drętwienie dłoni lub całej ręki, szczególnie podczas snu, jest bardzo częstym objawem boreliozy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 1/Jesli mam go a mi cos dolega to swiecic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedynymi paj─ůkami, kt├│rych nie cierpi─Ö, s─ů kwietniki.
Je┼Ťli Ci nie b─Ödzie zimno, to czemu nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╗ycze powodzenia. [link widoczny dla zalogowanych] Na solarium nie chodz─Ö, mam zakaz od lekarza ze wzgl─Ödu na moj─ů cer─Ö naczynkow─ů.
W Wawie jest salon, kt├│ry posiada rewelacyjne kosmetyczki. \Truly Madly Deeply\ Savage Garden obciac do zera... kotka77 a gdzie masz salon? Otwiera nam zaspana kobitka,po czym pod┼é─ůcza mnie pod ktg nA OK 5 MIN PO CZYM...ZNIKA!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
- na szcz─Ö┼Ťcie si─Ö to zmieni┼éo. od momentu mojej wyprowadzki z domu.Jak to sformu┼éowa─ç?Alimenty nale┼╝a mi si─Ö dlatego prosz─Ö o pomini─Öcie tej kwestii. Masz s┼éabe ┼éamliwe paznokcie lub nie jeste┼Ť zadowolona z ich wygl─ůdu ? Zerwa┼éam si─Ö z ┼é├│┼╝ka i uciek┼éam spa─ç do salonu na szcz─Ö┼Ťcie mam tam rozk┼éadan─ů kanap─Ö. zostawa je takie, jakie sa? Mi┼éego Dnia dla Was wszystkie dziewczynki a te wiwisz mialo byc wiesz o masz kolejny tu przyklad
nie miałam czasu przepisać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielkie dzi─Öki za szybk─ů reakcje.
nie o to chodzi!!!

a dodatkowo - kto┼Ť mi tu ┼éaskawie pozwoli┼é pomarzy─ç - informuj─Ö was, ┼╝e ja JESTEM marilyn monroe...
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama musisz troche po─çwiczy─ç i doj┼Ť─ç do idealnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj zrobiłam test,2 kreski pojawiły sie od razu Brzuch mnie nadal boli,ale wieczorem,chwilami troche mocno,ale zaraz mija,trochę sie martwie,ale jutro idę do lekarza i mam nadzieje ze mnie uspokoji
zgadzam si─Ö co do do┼Ťwiadcze┼ä z nauk─ů fryzjerstwa....tez pracowa┼éam w r├│znych salonach za darmo bo ani kurs ani dwuletnie technikum policealne niczego mnie nie nauczy┼éo...obecnie 7 rok jestem fryzjerem i ucz─Ö w technikum fryzjerskim praktyki.
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie p─Ökne lato za oknem juz 28 stopni fajnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ludziska zamiast zacz─ů─ç czyta─ç, szpera─ç po necie w tym temacie - stali si─Ö strasznie apodyktyczni. [link widoczny dla zalogowanych] dziekuje za wszystkie odpowiedzi...
to jego nik Czytaj─ůc Wasze wypowiedzi troch─Ö podnios┼éam si─Ö \na duchu\, ┼╝e operacja tarczycy to nie koniec ┼Ťwiata. no wlasnie. ...witaj w klubie, chocia┼╝ ja znikn─Ö┼éam na troch─Ö bo...latami leczona bezsenno┼Ť─ç jakby sie troche uspi┼éa. W tej chwili mam ju┼╝ zdrowy palec. [link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťla┼éam tak┼╝e o u┼╝yciu ciemnego blondu, by kolor nie wyszed┼é tak ciemny. na focie- spodnie fatalne! Towarzyszy mu nadmierny rozw├│j mikroorganizm├│w nas sk├│rze g┼éowy. tylko ze mnie ani nic nie piecze tylko mam jakis sluz i tyle.. Ja jestem tu chyba najni┼╝sz─ů osob─ů (niestety), mam 155 cm, ale nie chcia┼éabym wa┼╝y─ç mniej ni┼╝ 53 kg. Fatboy Slim - Rockafeller Skank I jeszcze mam pytanko- kupi┼éam lamp─Ö UV na allegro 36Watt (4 razy 9 watt) dzi┼Ť ja otrzyma┼éam ale s─ů sprawne tylko 2 ┼╝ar├│wki a jutro mam klientk─Ö na ┼╝ele.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-nie jadłam słodyczy
Pani wydawa┼éa si─Ö zdziwiona, ┼╝e do jej gabinetu przyszed┼é jaki┼Ť facet.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

skype olinkowy.ogrodek
[link widoczny dla zalogowanych]
-KORZE┼â ┼üOPIANU-a, no i to te┼╝ wzmacnia Mie─ç nadzieje w lepszy ┼Ťwiat , przecie┼╝ wierzysz tak jak ja
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest przykry etap i boli jak cholera, rodzi mase negatywnej energi i bezsilnosci.
szczegolnie w nocy 3 palcyy poczawzy od kciuka to objaw ciesni nadgarstak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myslovitz - Peggy Brown, Z Twarz─ů Marylin Monroe [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Chodzę na siłownię, ale wykonuję lżejsze ćwiczenia, do tego sauna - jestem trochę osłabiona, ale już się tym nie przejmuję, wiem, że organizm się oczyszcza. ja mam blizne na brzuchu... I znów tyle czekania, żeby włosy odrosły - kolejna wpadka. i nadszedl czas na mnie. przepraszam w jaki sposob mam zrobic sbi elkewatywe?? [link widoczny dla zalogowanych]
Czarny na wesele nie można ubierać Bo to nie wypada i przynosi pecha małżeństwu ja najmniej godzina potrzebuje aby konczyc z moja kobieta dziwne, co?? [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczymy co bedzie dalej ale na razie wszystko gra. bangles -eternal flame Jak można bać się opinii publicznej???
co robi─ç.???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] a_na_zgrabne_lydki ,60,20,20,962,1723,0,0,0.html mam nadzieje ze wchodzi pozdr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam w tej chwili 35 lat rozstali┼Ťmy si─Ö 3 lata temu
[link widoczny dla zalogowanych]
no wariat kilka razy mówił, że sie zakochał we mnie (taak co 10 min. a jemu co sie stalo.kojarze go ale nie widzialam ze nie zyje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo roznic i zupelnie odwrotnych pogladow,przyznaje,ze lepeij miec madrego \wroga\,niz glupiego sprzymierzenca
[link widoczny dla zalogowanych]

Na pocz─ůtku my┼Ťla┼éem, ┼╝e to jaki┼Ť b┼é─ůd wkrad┼é im si─Ö do komp├│w. [link widoczny dla zalogowanych] jej zycie jej sprawa..a znam wi─Öksze puszczalskie..
A sk─ůd mia┼éa┼Ť Jego numer GG, czy te┼╝ maila???? Naczyta┼éam si─Ö troch─Ö o L i M i mam pewne watpliwo┼Ťci... po prostu inny model kulturowy - tam ojciec utrzymuje rodzin─Ö. Z g├│ry pisze ┼╝e nie chce kolejny raz farbowa─ç w┼éos├│w. Zobaczymy co z tego b─Ödzie [link widoczny dla zalogowanych]
ja j─ů bardzo lubie i co tu komentowac?? mam jedno, male pytanko - czy mozecie doradzic mi dobry salon we wrocku? kobiecej jak tzw.klepsydra,i znam takie dziewczyny: a ja mam blizne na cala reke po wewnetrznej stronie bo sie zyletka porznelam i juz probowalam wielu masci ale nic... koroniewska - 59 To jest piosenka Vaya Con Dios - Nah Neh Nah jak sie nie myle S┼éycha─ç bas i gitarke akustyczn─ů ci─ůg┼ée zm─Öczenie , zawroty g┼éowy, nadmierna potliwo┼Ť─ç, b├│le n├│g , b├│le z ty┼éu g┼éowy, karku i og├│lna niech─Ö─ç do wszystkiego .Wyniki krwi mam rewelacyjne ,TSH w normie , p┼éuca ok., EKG te┼╝ w porz─ůdku .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Masujcie, wcierajcie balsamy i koniecznie kupcie dobry biustonosz na szerokich!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miłego dnia!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.krolewiecka1.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ogˇlne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin